Greenified Inventory

Muutot ja uudelleenjärjestelyt työpaikalla voivat olla resursseja vaativia projekteja. Mutta näin ei tarvitse olla. Greenified Inventory on digitaalinen inventointijärjestelmä, joka antaa kokonaiskuvan nykyisistä kalusteistasi ja helpottaa muutosten suunnittelua ja toteuttamista työpaikalla.

 

Säästä aikaa ja rahaa

Palvelun avulla voit hallita kalusteitasi ja luoda oikeat edellytykset niiden uudelleenkäyttöön, tarpeettomien uusien ostojen minimoimiseen ja kalusteiden kunnostukseen. Se on sekä aika- että kustannustehokasta – ja edistää kalusteiden kiertotaloutta.

Vaihe vaiheelta

Kaikki tuotteet merkitään QR/RFID-tarroilla, jotka skannataan älypuhelimella ja rekisteröidään verkkoalustalle. Kun inventaario on valmis, tuotteet ovat saatavilla järjestelmässä, joka mahdollistaa toiminnan tehokkaan suunnittelun:

  • Tuotteiden uudelleenkäyttö uusissa tiloissa
  • Uudelleenjärjestelyt organisaation sisällä
  • Materiaalien käsittely ja kierrätys
  • Sisäinen myynti
  • Huolto ja kunnostus
  • Käyttämättä jääneiden tuotteiden myynti

 

Käyttöönotto

Haluatko tietää, kuinka Greenified Inventorya voidaan käyttää sinun yrityksessäsi? Ota yhteyttä, niin autamme sinut alkuun!

Inventory käytännössä

Kun yksi euroopan suurimmista energiakonserneista muutti uuteen pohjoismaiseen pääkonttoriinsa, kaikissa sisustusratkaisuissa otettiin huomioon vastuullisuus. Innovatiivisten palveluiden ja luovan kierrätyksen ansiosta toimistoprojektista tuli uniikki laatuaan. – Olen täysin vakuuttunut siitä, että juuri tällaisilla ratkaisuilla voidaan inspiroida muita, sanoo E.ON:n vastuullisuuspäällikkö Carina Tollmar. Lue lisää.